Były kierownik marketingu Oracle, IBM i VMWare zostaje nowym liderem globalnego marketingu Rimini Street, podczas gdy spółka rozszerza swoje usługi skupione na kliencie, wspierając cel osiągnięcia 1 mld USD rocznego przychodu do 2026 r.
LAS VEGAS–(BUSINESS WIRE)– Spółka Rimini Street, Inc. (Nasdaq: RMNI), dostawca usług i wsparcia oprogramowania dla firm o zasięgu globalnym, wiodący podmiot zewnętrzny świadczący usługi wsparcia dla oprogramowania Oracle i SAP i partner Salesforce, ogłosiła dzisiaj, że mianowała weterana marketingu technologii Jeffa Spicera swoim wicedyrektorem wykonawczym i dyrektorem ds. marketingu. Jako dyrektor generalny marketingu CMO, Spicer poprowadzi dział globalnego marketingu spółki, gdzie będzie odpowiadał za globalną strategię marketingową, działalność operacyjną, zarządzanie marką, aktywa cyfrowe, generowanie popytu, kampanie i komunikację. Weteran marketingu wnosi na swoje nowe kierownicze stanowisko w Rimini Street ponad dwadzieścia lat rozległego doświadczenia i sukcesów w marketingu.
Spicer był ostatnio dyrektorem ds. marketingu w Yellowbrick Data. Przed dołączeniem do Yellowbrick Data Spicer zajmował stanowisko dyrektora ds. marketingu w Green Dot Corporation i IBM Analytics, dziale zintegrowanych analiz, baz danych i business intelligence. Poprzednio pracował jako wiceprezes działu cyfrowego, marki i wydarzeń w VMWare i spędził ponad 14 lat w Oracle, gdzie ostatnio był wiceprezesem marki. Spicer zajmował również stanowiska w Scient i Brightmail.
„Rozwiązania w zakresie oprogramowania dla firm to dynamicznie zmieniający się rynek, a Rimini Street od samego początku rewolucjonizuje go, wprowadzając innowacje. Cieszę się, że mogę dołączyć do spółki, która pomaga działać wielu spośród największych i najbardziej innowacyjnych przedsiębiorstw na świecie – to wspaniała historia – powiedział Spicer. – Chciałbym wspomóc dalszą sprzedaż w ramach tej sprawdzonej i zaufanej marki działającej na globalnym rynku z potencjałem uzyskania przychodów powyżej 200 mld USD i zapewniającej rozszerzoną ofertę rozwiązań, które mogą pomóc klientom optymalizować, rozwijać i przekształcać swoją działalność i przedstawić jej ofertę jeszcze szerszej grupie organizacji z całego świata”.
„Jesteśmy niezwykle szczęśliwi z faktu, że Jeff dołączył do Rimini Street jako dyrektor ds. marketingu. Nie możemy się doczekać wykorzystania jego talentu i rozległego doświadczenia w zakresie globalnej strategii marketingowej i działań marketingowych, które opracowaliśmy, budując, skalując i zarządzając naszą działalnością marketingową od startupów po spółki z listy Fortune 500 – powiedział Gerard Brossard, dyrektor ds. operacyjnych Rimini Street. – Jeff okazał się doskonały w zarządzaniu marką i kreatywnych elementach marketingu i jednocześnie świetnie odnajduje się w zagadnieniach marketingu wzrostu, generowania popytu, strategicznych komunikatów i pozycjonowania. Od razu bierze się do pracy, a ja nie mogę się doczekać współpracy z nim w popychaniu do przodu naszej działalności marketingowej do skali rocznych przychodów rzędu wielu miliardów dolarów”.
Rimini Street, Inc.
Rimini Street, Inc. (Nasdaq: RMNI), spółka Russel 2000®, jest globalnym dostawcą oprogramowania i wiodącym usługodawcą zewnętrznym zapewniającym usługi wsparcia dla oprogramowania Oracle i SAP oraz partnerem Salesforce. Spółka oferuje ultraresponsywne i zintegrowane usługi zarządzania aplikacjami i wsparcia z segmentu premium, które spełniają wymogi klientów i pozwalają licencjobiorcom oprogramowania dla firm na oszczędności kosztów, zapewnienie swojemu personelowi czasu na wprowadzanie innowacji i uzyskanie lepszych wyników finansowych. Jak dotąd ponad 4400 organizacji sklasyfikowanych w rankingach Fortune 500, Fortune Global 100, ze środkowego segmentu rynku i niemalże z każdej branży oraz sektora publicznego, wybrało Rimini Street jako zaufane źródło wsparcia.
Źródło: Rimini Street, Inc.